Taitorin palvelut

Taitorin älyratkaisut parantavat työympäristön tehokkuutta, käyttömukavuutta ja turvallisuutta samalla kun ne vähentävät resurssien tuhlausta. Tarkasti asiakaskohderyhmillemme suunniteltujen palvelupakettien avulla luodaan älykkäämpiä, kestävämpiä ja tuottavampia työympäristöjä.

Älyratkaisut auttavat työelämän muutoksessa

Käytännössä kaikkia toimialoja koskettava asia on se, että työelämä on muuttunut merkittävästi: hybridityö on tullut jäädäkseen eikä vanhaan ole enää paluuta. Moni yritys pohtii juuri nyt, miten yrityksen työympäristöt ja toimitilat palvelevat hybridityön tekemistä.

Hybridityömallin toteuttaminen vaatii huolellista suunnittelua ja teknologisten ratkaisujen tarjoamista työntekijöille. On tärkeää ottaa huomioon työntekijöiden tarpeet, viestintä ja yhteistyövälineiden saatavuus sekä turvallisuusnäkökohdat, kun siirrytään kohti hybridityötä.

Taitori For Office

Hybridityötä ja tilanhallintaa työpaikoille ja toimistoihin.

Lue lisää!

Taitori For Arenas

Viiden tähden kävijäkokemus otteluiden faneille, VIP-vieraille ja konserttikävijöille.

Lue lisää!

Taitori For Business Parks

Tilanvaraus, vierailijanhallinta, aula- ja ovenpielinäytöt…

Lue lisää!

Taitori For Healthcare

Sote- ja hoiva-alan ratkaisuissa on erityisesti huomioitava tietoturva-asiat.

Lue lisää!

Millainen on sinun työpäiväkokemuksesi?

Työelämä on muuttunut merkittävästi, hybridityö on tullut jäädäkseen eikä vanhaan ole enää paluuta! Moni yritys pohtii juuri nyt, miten yrityksen työympäristöt ja toimitilat palvelevat hybridityön tekemistä.

Toimitamme kohteeseesi tilavaraus- ja työpistevarausjärjestelmät, aulanäytöt, ovenpielinäytöt, muut varausjärjestelmät, vierailijahallinnan sekä kokonaisvaltaiset smart office -ratkaisut.

Hybridityö on tullut jäädäkseen

Työelämä on muuttunut merkittävästi, eikä vanhaan ole enää paluuta! Moni yritys pohtii juuri nyt, miten yrityksen työympäristöt ja toimitilat palvelevat hybridityön tekemistä.

Mitä hybridityö on ja mitä se tarkoittaa yrityksellesi?

Monelle yritykselle on nyt tärkeää pysähtyä ja kysyä seuraavaa:
miten toimitilamme palvelevat arvokkaita työntekijöitämme, löytyykö toimitiloistamme tarpeeksi joustavia ratkaisuja kaikille niitä tarvitseville?

Lue lisää hybridityöstä?

Pyydä demo!

Varaa demo ja tutustu ratkaisuihimme käytännössä. Demossa pääset näkemään ja itse kokeilemaan älytoimistomme eri elementtejä:

Ovenpielinäytöt Infonäytöt Työpistevaraus Tilavaraus Tarjoilutilaus VierailijahallintaTilankäytön analyysi

Demo onnistuu myös etänä

Etädemossa käymme yhdessä läpi ratkaisumme ruudunjaon kautta ja samalla keskustelemme Smart Office tarpeistanne.

Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme demoajan.

Perttu Ahvenainen

Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi