Esittelyssä Taitorin Henri Aspegren

Henri aloitti työt Taitorilla vuonna 2018 ja hän työskentelee Taitorin Service Deskissä, joka päivittäin auttaa ja palvelee asiakkaitamme. Työnkuvaan kuuluvat myös uusien asiakkuuksien perustaminen Taitorin Smart Office alustaan, sekä asiakkaillemme toimitettavien Taitorin laitteiden, kuten neuvotteluhuoneiden ovenpielinäytöt ja työpistesensorit, esiasennukset. Alla Henri kertoo omin sanoin taustoistaan, miksi hän valitsi Taitorin, sekä kuinka mies on viihtynyt.

Taustaa

Olen viimeiset 8 vuotta työskennellyt suuryrityksissä, joista viimeiset 5 vuotta ICT-alalla monipuolisissa support- ja projektitehtävissä sekä vahvasti tietoliikenneverkkojen asennus- ja ylläpitotehtävissä. Tätä ennen toimin suuressa kansainvälisessä yrityksessä Workplace Solutions-tiimissäni, vastaten koko toimiston päivittäisestä operatiivisesta toiminnasta, sisältäen kaiken aina assistenttipalveluista hankinta- ja kilpailutustehtäviin. Toimin myös varausjärjestelmän pääkäyttäjänä ja kehittäjänä. Teknisen osaamiseni myötä, vastasin mm. uusien toimistojen AV-suunnitteluista, aina urakan toteutuksen valvontaan.

Miksi valitsit Taitorin?

Tekninen taustani ICT-alalla ja laaja kokemus tämän päivän toimistopalveluista on antanut selvän näkemyksen, mikä on nykypäivän ja tulevaisuuden arki toimistomaailmassa. Tässä näen Taitorin tegnologian ja tuotteiden valtavan hienon potentiaalin ja tarpeen nopeasti muuttuvassa työelämässä. Lisäksi pitkään suuryrityksissä työskennelleenä, on kerrassaan mahtavaa olla mukana kasvattamassa nuorta yritystä!

Miten olet viihtynyt?

Erittäin hyvin. Viihdyn työyhteisössämme ja on hienoa olla mukana kasvattamassa yritystämme. Toimitilamme on hieno, sinne on helppo saapua ja se tukee hyvin työntekoani. Käytössäni on modernit tekniset työkalut, joita kehitetään jatkuvasti, jotta kykenisimme palvelemaan asiakkaitamme vieläkin paremmin.

 

Share