Taitori Tarjoilutilaus

Tarjoilutilaus -palvelun tarina

Koko Taitorin tiimi on työskennellyt aiemmin urallaan yrityksissä, joissa tila- ja tarjoiluvaraukset asiakasneuvotteluihin, esimerkiksi Business Parkin jaettuihin asiakasneukkareihin piti aina tehdä eri järjestelmästä ja omat sisäiset neukkarit varattiin yrityksen omasta kalenterijärjestelmästä (Microsoft Outlook).​

Tämä vei aivan liikaa aikaa ja turhautti monia. Moni kollegamme tuli kysymään:

”Miksi me varataan omat neukkarit Outlookista mutta nuo Business Parkin alakerran neukkarit eri järjestelmästä, soittamalla tai sähköpostilla? Eikö niitä saisi jotenkin Outlookiin, jota käytän muutenkin useita kertoja päivittäin?”

​​Näistä lähtökohdista lähdimme kehittämään Taitori Provider tarjoiluvarauspalvelua, jonka keskeisenä ajatuksena on tehdä tarjoiluvaraus mahdollisimman helpoksi ja mahdolliseksi sieltä missä olet.

Tarjoiluvaraus voidaan tehdä:

  • Web-palvelun kautta mobiilisti tai tietokoneelta
  • Outlookista Addin avulla

Tarjoiluvaraus voidaan liittää tiettyyn tilaan Taitori Tilavaraus -palvelun avulla, jolloin tila- ja tarjoiluvaraus onnistuu yhdestä ja samasta palvelusta ja kokonaisuus voidaan tuoda Outlookiin. Myös noutotilausten tekeminen on mahdollista.

Tarjoiluvaraus voidaan tehdä:

  • Web-palvelun kautta mobiilisti tai tietokoneelta
  • Outlookista Addin avulla

Tarjoiluvaraus voidaan liittää tiettyyn tilaan tilavarauspalvelun avulla, jolloin tila- ja tarjoiluvaraus onnistuu yhdestä ja samasta palvelusta ja kokonaisuus voidaan tuoda Outlookiin. Myös noutotilausten tekeminen on mahdollista.

Tarjoilutilaukset keittiössä

Tarjoilutilaukset välitetään keittiöön sähköpostitse tai sähköisesssä tilannekuva näkymässä, jonka avulla keittiö saa tiedon tilauksista ja kykenee niin halutessaan myös seuraamaan tarjouksen tilaa aina tilauksesta siivoukseen saakka. Keittiön koontinäkymät voidaan heijastaa esimerkiksi suurille info-näytöille Taitori Display palvelun avulla. Toisaalta keittiö voi hallinnoida palveluaan myös täysin mobiilisti.

Tarjottavien tuotteiden hallinta

Keittiö hallinnoi tarjottavia tuotteitaan Provider käyttöliittymänsä kautta, josta keittiö voi määritellä tuotteen:

  • Tuoteryhmän
  • Tuotekuvat
  • Hinnan (voidaan asettaa eri hintoja eri käyttäjäryhmille)
  • Allergeenit
  • Valmistusajan
  • Tarjoiluajan
  • Siivousajan
  • Milloin tuote on viimeistään tilattava

Laskutus, raportointi ja integraatiot​

Provider palveluun muodostuva laskutusaineisto voidaan tarjoilla asiakkaalle sähköisessä muodossa. Laskutusaineisto voidaan tuoda asiakkaan taustajärjestelmään myös ohjelmallisen API-rajapinnan kautta mikäli laskutusjärjestelmä tällaista tukee.

Provider voidaan integroida myös joihinkin keittiössä jo käytössä oleviin ERP-järjestelmiin, joihin Providerin kautta tulevat tilaukset välitetään rajapinnan kautta tai sähköpostitse. Myös tarjottavien tuotteiden hallinta voidaan vaihtoehtoisesti hoitaa olemassaolevassa keittiön järjestelmässä.

Palvelu on suunnattu kaikenkokoisille yrityksille, jotka haluavat:

  • Modernisoida ja digitalisoida keittiön toimintaa
  • Helpottaa ja nopeuttaa asiakkaiden tarjoiluvarausta
  • Mahdollistaa tarjoiluvaraukset tilavarauksen yhteydessä, vieläpä olemassaolevlla kalenteririjärjestelmällä (MS Outlook)
  • Toimia monitoimijaympäristöissä, kuten Business Parkit sekä Coworking tilat

Palvelun hyödyt:

  • Helpomman tilaamisen myötä enemmän tilauksia keittölle ja liikevaihdon kasvu
  • Säästää keittiön työntekijöiden aikaa esimerkiksi automatisoimalla laskutuksen ja helpottamalla tilaustenhallintaa
  • Säästää tilaajien aikaa tarjoamalla helpon ja nopean tavan tilauksiin
  • Toimii monitoimijaympäristöissä, joissa palvelun avulla voidaan palvella useita eri asiakkaita sekä myös useita eri palveluntarjoajia

Kysy lisää tai tule tutustumaan

Varaa aika demo-esittelyyn tai tule tutustumaan Taitorin toimistolle tulevaisuuden neukkariin.

Pyydä meidät käymään  |  Varaa aika demoon