Taitori Vierailijahallinta

Turvallisuuden kannalta on tärkeä tietää ketä toimitiloissa liikkuu ja mihin aikaan. Voit myös toivottaa vieraasi lämpimästi tervetulleeksi joukkoonne Taitorin jouhevan
vierailija-asioinnin avulla.

Tästä ei palaveripaikan varaaminen ja tarjoilun järjestäminen enää helpotu!

Tapaamisen järjestäjä:

  1. Luo kutsu Outlookissa ja avaa Taitorin Smart Office Add-In Outlookin yläpalkista.
  2. Sovellus etsii automaattisesti sopivan ja saatavilla olevan tilan haluamallesi päivälle ja liittää osallistujasi mukaan Taitorin Vierailijahallintaan.
  3. Voit myös tilata tarjoilun tilaisuuteesi suoraan järjestelmästä lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin.
  4. Täytä loput tiedo, viimeistele tilavaraus ja tarjoilutilaus.
  5. Sulje sivupaneeli ja lähetä kutsu.

Tapaamisen vieras:

  1. Vieras saa kalenterikutsun sekä erillisen osallistumiskutsun, joka sisältää saapumisohjeet ja osallistujakoodin sähköpostiinsa.
  2. Kun vieras saapuu, hän ilmoittautuu laittelle osallistumiskoodilla tai näyttämällä QR-koodia lukijassa yrityksen aulassa.
  3. Laite kertaa tapaamisen tiedot, tulostaa vierailijakortin ja näyttää varatun tilan sijainnin ja lähettää tiedon vieraan saapumisesta tapaamisen järjestäjälle.
  4. Kun tapaaminen on ohi, vieras voi kirjautua ulos näyttämällä tapaamiskorttinsa QR-koodia laitteelle.

Digitaalisesta vierailijahallinnasta on etua!

Digitaalinen vierailijanhallinta tarjoaa monia etuja organisaatioille ja yrityksille, jotka haluavat tehokkaasti ja turvallisesti hallita vierailijoitaan. Tässä on joitain näistä eduista:

Turvallisuus: Digitaalinen vierailijanhallinta auttaa parantamaan turvallisuutta seuraamalla ja valvomalla kaikkien vierailijoiden liikkeitä organisaatiossasi. Voit tarkistaa vieraiden henkilöllisyyden ja tarkoituksen, mikä auttaa vähentämään mahdollisia turvallisuusriskejä.

Nopeus ja tehokkuus: Manuaalisen vierailijanhallinnan prosessi voi olla hidas ja vaivalloinen. Digitaalisen järjestelmän avulla voit nopeuttaa vierailijoiden rekisteröintiä ja pääsyn myöntämistä, mikä säästää sekä vierailijoiden että henkilökunnan aikaa.

Sähköinen ennakkoilmoittautuminen: Vierailijat voivat ilmoittautua etukäteen sähköisesti, mikä vähentää odotteluaikaa ja helpottaa vieraiden saapumista organisaatioon.

Loki ja raportit: Voit helposti pitää kirjaa vierailijoista ja heidän vierailuistaan, mikä on hyödyllistä myös auditointia ja raportointia varten.

Kävijäkokemus: Digitaalinen vierailijanhallinta parantaa vieraiden kokemusta tarjoamalla sujuvan ja vaivattoman tervetuloprosessin.

Kustannussäästöt: Vaikka digitaalisen vierailijanhallintajärjestelmän hankinta ja käyttö vaativat alkuinvestointeja, pitkällä aikavälillä se säästää kustannuksia vähentämällä manuaalisen työn tarvetta ja mahdollisesti vähentämällä turvallisuusriskien kustannuksia.

Räätälöitävyys: Voit mukauttaa digitaalista vierailijanhallintajärjestelmää organisaatiosi tarpeiden mukaan!

Ota yhteyttä!

Kerron mielelläni lisää Taitori Vierailijahallinnasta!

Perttu Ahvevainen
Head of Sales & Marketing

Kankaan Arkki luottaa Taitorin Vierailijahallintaan

Jyväskylän Kankaan alueelle nousseen Kankaan Arkin tilahallintapalvelut pyörivät Taitori Oy:n toimittaman älytoimistoalustan varassa.

Kankaan Arkissa niin tilavaraukset kuten esimerkiksi myös catering -palveluiden tilaukset hoidetaan Taitorin toimittamalla tilavarausjärjestelmällä.

Lue lisää asiakascasesta!

 

Tilavaraus + Tarjoiluvaraus + Infonäyttö

Yhdistimme Tilavarauksen, Tarjoilutilauksen ja Infonäytön yhdeksi kaikenkattavaksi kokonaisuudeksi, jonka avulla voit muun muassa tehdä tilavaraukset, tilata tarjoilut ja lähettää automaattisesti vierailijoille ohjeet saapumiseen.

Saavuttuaan vierailija pystyy omatoimisesti ilmoittautumaan kosketusnäytön avulla ja tulostamaan vierailijakortin.

Voit myös brändätä laitteiden käyttöliittymien näkymät, vieraille lähetettävät sähköpostiviestit/kalenterikutsut sekä isännälle lähetettävät tekstiviestit juuri sinun yrityksesi näköiseksi.

Näin se toimii:

Varaa tila ja tarjoilut

Voit varata helposti sopivan tilan ja tarjoilut suoraan omasta työkalenteristasi.

Vierailija saat ohjeet

Varauksen jälkeen lähetämme tarvittavat ohjeet sekä kalenterimerkinnät kaikille osallistujille.

Vierailija sisäänkirjautuu

Saapuessaan vierailija voi tehdä itse sisäänkirjautumisen, josta tulee tieto isännälle.

Vierailija ohjataan perille

Kirjautumisen jälkeen vierailija ohjataan kartan avulla oikeaan neuvottelutilaan.

Ota yhteyttä!

Perttu Ahvenainen

Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi

 

 

Kysy lisää

Pyydä meidät käymään tai tule demoon

Pyydä meidät käymään  |  Varaa aika demoon