Takaisin toimistoon -PALVELU

Taitorin työpisteiden varaamiseen suunnitellun ohjelmiston avulla paluu toimistoon on helppoa ja joustavaa.

Mahdollistamme yrityksellesi turvallisen paluun takaisin toimistolle

Paluu takaisin toimistolle tulee useimmissa yrityksissä tapahtumaan joustavasti etä- ja lähityöskentelyn yhdistelmänä. Toimitiloissa on pystyttävä huolehtimaan riittävistä turvaväleistä, työntekijöiden ja vierailijoiden turvallisuudesta sekä ilmastoinnin tehokkuudesta. Monelle työntekijälle mahdollisuus valita joustavasti etätyöskentelyn ja toimiston välillä on pandemian aikana merkittävä asia turvallisuuden tunteen kannalta. Toisaalta on myös tärkeää mahdollistaa turvalliset tavat kasvokkaiselle vuorovaikutukselle.

Tämä kaikki asettaa täysin uudenlaisia vaatimuksia yritysten tilanhallinnalle. Taitorin dataa hyödyntävillä smart office -ratkaisuilla paluu toimistolle on mahdollista toteuttaa turvallisella ja suunnitelmallisella tavalla.


Toteutetaan yhdessä turvallinen paluu toimistoon!

Taitorin smart office -ratkaisut turvalliseen toimistotyöhön

Työpisteen varaus

Työntekijä voi toimistolle saapuessaan etsiä itselleen nopeasti vapaan työpisteen ja tarkistaa etukäteen työpisteiden varausasteen.

Työpisteelle asennettavien sensorien avulla työpisteen varaaminen on mahdollista tehdä myös ennakkoon halutulle ajanjaksolle.

Lisätietoa työpistevarauksesta

 

Turvavälien noudattaminen

Tilavarausjärjestelmän avulla voidaan etukäteen määritellä, miten suuri osa työpisteistä on käytössä, jotta turvalliset etäisyydet säilyvät työntekijöiden välillä.

Toimitilojen reaaliaikainen varausaste näkyy myös työntekijöillesi, jolloin he voivat joustavammin suunnitella omaa työpäiväänsä.

 

Siivouksen tehostaminen

Toimitilojen siivous on mahdollista optimoida palvelusta saadun datan avulla. Työpisteiden ja yleisien tilojen siivous voidaan toteuttaa todellisen käytön mukaisesti ja oikea-aikaisesti järjestelmästä saadun informaation mukaisesti.

 

Tilankäytön seuranta ja analytiikka

Palvelusta saadun datan avulla voidaan seurata ja analysoida yrityksen tilankäyttöä. Mahdollisten tartuntaketjujen sekä altistumisen jäljittäminen on tehokkaampaa järjestelmästä saatavan datan avulla.

.

Palvelun käyttöönotto

1. Tarpeen kartoittaminen

Määrittelemme yhdessä millaiset palvelut vastaavat parhaiten yrityksenne tarpeita. Onko toimistollanne tarvetta työpistekohtaisille sensoreille vai vastaako pelkkä ohjelmisto tarpeisiinne?

2. Pohjakuvien laatiminen

Autamme  tarvittaessa myös toimitilojen pohjakuvien laatimisessa. Join.taitori.fi -portaalissa voit syöttää palveluumme valmiit pohjakuvat sekä varattavat työpisteet.

3. Palvelun määrittely

Palvelu määritellään yhteensopivaksi yrityksenne muiden tietojärjestelmien kanssa. Taitorin palvelut ja sovellukset integroituvat osaksi nykyistä kalenterijärjestelmäänne.

4. Palvelun käyttöönotto

Järjestämme palvelun käytöstä yhden tunnin verkkokoulutuksen. Palvelun käyttöönoton jälkeen saat kuukausittaisen raportin tilojen käytöstä sekä asiakaspalvelumme tuen.

Hinnoittelu

Hintaan sisältyy:

Työpistevarausohjelmisto, joka mahdollistaa varauksen tekemisen mobiiilisovelluksessa, kalenterivarauksen yhteydessä Outlookissa tai internetissä selaimen avulla. Yrityksesi saa käyttöön automaattiset raportit tilankäytöstä sähköpostiin sekä pääsyn raportointiportaaliimme.

Hinta on yhden työpisteen hinta ja siihen lisätään käyttöönottomaksu, alkaen 2 000 euroa. Sopimus on toistaiseksi voimassaoleva.

Mahdolliset lisäpalvelut ja laitteistot erikseen hinnoiteltuna lisäpalveluna.

Työpistevaraus asiakkaitamme

 

 

 

Kiinnostuitko?