CASE: ANTICIMEX
Taitori Smart Office ratkaisut Anticimexin pääkonttoriin
Lähtökohta ja tavoitetila
Anticimex muutti alkuvuodesta 2019 pääkonttorinsa uusiin toimitiloihin Vantaan Pressiin. Samassa yhteydessä myös Anticimex halusi myös päivittää ja helpottaa uusien neuvottelutilojen varaamista yhteistyössä älytoimistoratkaisuja tarjoavan Taitorin kanssa.
Lähtökohta ratkaisulle oli Anticimexin työntekijöiden työpäiväkokemuksen parantaminen helpottamalla työtehtävää tukevan tilan löytymistä ja varaamista. Toisaalta moderneihin tiloihin haluttiin myös lisää näyttävyyttä. Ratkaisun tuli integroitua yrityksen O365 Exchange kalenterijärjestelmään.
Ratkaisu
Tilojen ulkopuolelle asennettiin Taitori neuvotteluhuoneiden ovenpielinäytöt sekä nopean neuvottelun tilojen ulkopuolelle Taitori varausnapit. Näiden älykkäiden laitteiden avulla käyttäjä näkee visuaalisesti mikä on toimiston eri tilojen varaustilanne ja milloin tila vapautuu. Laitteet mahdollistavat myös tilan varaamisen suoraan ovelta sekä tarpeettomien varauksien peruuttamisen tai päättämisen, jolloin eri tilojen tilankäyttö tehostuu. Ennakkovaraaminen onnistuu luontevasti O365 Outlookin kautta.
Työntekijöitä Suomessa
Neuvottelutiloja
Eri maassa toimintaa
Asiakastyytyväisvyyden NPS (asteikolla 1-10)
Haluaisitko kuulla tästä projektista lisää?
Tiesitkö että
Anticimex on Suomen suurin tuholaistorjunta-alan palveluntarjoaja.
Moderni tuhoeläinhallinta ja -torjunta toimii siten, että Anticimexin 3000 pyydystä ja valvontalaitetta ympäri Suomen ovat yhteydessä Smart-valvomoon, joka päivystää vuorokauden ympäri. Kun kohde on kiikissä, laite tekee automaattisesti hälytyksen valvomoon ja Anticimexin tuhoeläintorjuja lähtee keikalle. Tuhoeläinhallinnan lisäksi Anticimex tarjoaa elintarvikehygienia- ja sisäilmatutkimuspalveluja sekä Ifin kanssa yhteistyössä toteutettavia talotarkastuksia.
Tutustu myös