Älytoimistoratkaisuja kehittävä Taitori Oy keräsi yli 0.5 miljoonan euron rahoituksen juuri päättyneellä rahoituskierroksellaan. Kerätty rahoitus tullaan käyttämään uusille kansainvälisille markkinoille laajentumiseen, uuden henkilöstön rekrytoimiseen sekä Taitori brändin kehittämiseen.

Rahoittamiseen osallistuivat joukko suomalaisia sijoittajia Innovestorin järjestämässä rahoituskierroksessa.

Taitorin uusi osakas on mm. suomalaisen yritysmaailman huippunimi, Blanccon aikoinaan yli 60 miljoonalla eurolla myynyt Kim Väisänen, joka tuo huippuosaamista myös Taitorin hallitukseen.

Tällä hetkellä Kim on mukana lukuisissa yrityksissä sijoittajana, hallituksen jäsenenä sekä hallituksen puheenjohtajana. Hän on esimerkiksi räjähdysmäisessä globaalissa kasvussa olevan puhelinkoppeja toimistoihin toimittavan Frameryn hallituksen puheenjohtaja.

Kim Väisänen, mikä sai suomalaisen yrityskentän huippuosaajan lähtemään mukaan Taitoriin?

”Taitorissa on hyvä kombinaatio erilaista osaamista. Saadun rahoituksen myötä osaajia päästään rekrytoimaan lisää, joka mahdollistaa liikevaihdon kasvun myös tulevaisuudessa.

Jos jotakin tuotetta ja palvelua aidosti tarvitaan niin tätä. Esimerkiksi kokoustamisen määrä ei ole suoranaisesti laskussa”

Millaista osaamista tuot Taitoriin?

”Taitori on kasvun kynnyksellä, ja oma kokemus auttaa ainakin ymmärtämään mitkä ovat edessä olevat mahdollisuudet ja päivittäisen tekemisen tuskat.

Kasvavassa start-upissa yksikään päivä ei ole iloineen, haasteineen ja yllätyksineen samanlainen. Hyvä hallitus tasapainottaa hektistä päivittäistä tekemistä”

Taitori on suomalainen älykkäiden toimitilaratkaisuiden toteuttaja, jonka missiona on tehdä työntekijän työpäiväkokemuksesta sujuvampaa sekä kiinteistöjohtamisesta älykkäämpää.

Taitorin toteuttamia ratkaisuja löytyy jo lukuisista suomalaisista suur- sekä pörssiyhtiöistä.

Markkinoiden monipuolisimman älytoimistokokonaisuuden sydämessä sykkii Taitorin pilvipalvelu, johon liitetään asiakkaan tarpeen mukaisesti:

  • älykkäät neuvotteluhuoneiden ovenpielinäytöt sekä varausnapit,
  • työpisteen tai neuvotteluhuoneen automaattisen varaamisen/vapauttamisen mahdollistavat IoT-työpistesensorit,
  • mobiili tila- ja tarjoiluvaraus
  • toimiston vierailijoiden hallinta
  • integraatiot erilaisiin taustajärjestelmiin
  • kiinteistöstä kerättyyn dataan pohjautuva johtaminen

Share