Taitori perhe kasvoi jälleen uudella työntekijällä, kun Jarkko Ankerman liittyi jo aiemmin syksyllä Taitorilaiten kasvavaan joukkoon Palvelupäällikön nimikkeellä.

Aiemmin allekirjoittanut oli vastuussa Taitorin käyttöönottoprojektien läpiviennistä, mutta Jarkko on suureksi ilokseni ottanut todella lyhyessä ajassa hommat suvereenisti haltuunsa ja samalla mahdollistanut 100% keskittymiseni myyntiin ja markkinointiin.

Jarkon mukaantulon konkreettisena seurauksena olemme:

  • kyenneet parantamaan käyttöönottoprojektiemme laatua
  • lyhentäneet projektien kestoa
  • kasvattaneet myyntiä

Tässä Jarkon mietteitä Taitorista.

Tervetuloa Taitorille Jarkko! Avaatko hiukan taustojasi?

“Olen työskennellyt yli 20 vuotta johto- ja asiantuntijatehtävissä suurten yritysten Contact Centereissä, mm. Danske Bankissa, Elisassa, Tallink Siljalla ja Lindorffilla.”

Millaisessa roolissa olet vahvimmillasi?

“Koen, että ydinosaamistani on asiakaspalvelun operatiivinen johtaminen ja monikanavainen asiakaspalvelu, henkilöstön valmentaminen ja koulutus, prosessien ja toimintamallien kehittäminen, asiakaspalvelun laadun ja asiakastyytyväisyyden mittaaminen sekä kehittäminen.”

Miksi päätit valita Taitorin?

“On superhienoa päästä työskentelemään nuoreen yritykseen, jossa työkavereinani on pitkänlinjan ammattilaisia.

Jo muutaman kuukauden aikana olen huomannut, kuinka hyvällä fiiliksellä ja rennolla otteella porukka työskentelee.

Huippulaadukkailla tuotteillamme on helppo tehdä jokaisen työntekijän työpäivästä parempi!”

Lämpimästi tervetuloa mukaan tarinaan Jarkko!

Share