Taitori Tilavaraus
15,50 €/kk/tila
Neuvottelutilat, tapahtumatilat, urheilukentät, studiotilat…
- Taitori mobiili- ja selainsovellus, Outlook Add-in, Teams Chatbot
- Outlook- tai Google -kalenteri-integraatio
- Tiloista kuvat, videot ja ominaisuudet
- Varausten tekeminen haulla, pohjakuvasta tai aikajanalta
- Check-in -toiminto
- Varauspelisäännöt ja käyttöoikeuksien rajaus tilakohtaisesti
- Muistutukset
- Analytiikka
- Kieliversiot: suomi, englanti ja ruotsi
Lisäksi
Ovenpielinäyttö
alk. 750 €
Tyylikäs ovenpielinäyttö on modernien toimistojen ja kokoustilojen vakiovaruste. Taitorin tarjoamat monipuoliset kosketusnäytöt mahdollistavat varaustoimintojen lisäksi palaute- ja tiedotusominaisuuksia sekä sähkölukkointegraation. 24 kk takuu.
E-paperinäyttö
alk. 29 € + tilakohtainen lisenssi
Infonäyttönä langaton e-paperinäyttö soveltuu mainiosti tiloihin, joihin poraaminen ei ole mahdollista, esimerkiksi hisseihin. Neuvotteluhuoneissa ja työpisteissä kevyt ja langaton e-paperi näyttää varaustilanteen ja mahdollistaa varaamisen QR-koodin kautta.
Läsnäoloanturi
alk. 60 € + tilakohtainen lisenssi
Läsnäoloanturi laskee tilan käyttöasteen, visualisoi ad hoc-tilojen reaaliaikaisen varaustilanteen ja lisäksi vahvistaa etukäteen tehdyn varauksen, jolloin vältytään tilojen tyhjäkäynniltä.
3D-pohjakuva
alk. 330 € / kpl
Pohjakuvasta tiloja voi varata näppärästi Taitorin eri käyttöliittymillä. Lisäksi pohjakuva voidaan tuoda infonäytöille, jolloin se auttaa navigoimaan toimitilassa.
Kävijälaskuri
alk. 33 € / kk / laite
Kävijälaskuri laskee henkilöiden määrän automaattisesti yksityisyyttä ja tietosuojaa kunnioittaen. Eri kokoisina saatavan laskurin dataa voi hyödyntää monin tavoin tilatehokkuuden varmistamisesta kiinteistöhuollon optimointiin.
Kulunvalonta-
integraatio
alk. 104,50 € / kk
Integraatio esim. sähkölukkoon varmistaa sujuvan pääsyn tilaan. Käyttäjä saa varausvahvistuksen mukana koodin oven avaamista varten.
Taitori Työpistevaraus
3,10 €/kk/työpiste
- Taitori mobiili- ja selainsovellus, Outlook Add-in, Teams Chatbot
- Outlook- tai Google -kalenteri-integraatio
- Työpisteistä kuvat, videot ja ominaisuudet
- Varausten tekeminen haulla, pohjakuvasta tai aikajanalta
- Muistutukset
- Desk Sharing
- Check-in -toiminto
- Haamuvarausten karsinta
- Varauspelisäännöt ja käyttöoikeuksien rajaus tilakohtaisesti
- Hybridityöpaikan analytiikka
- Kieliversiot: suomi, englanti ja ruotsi

Lisäksi
E-paperinäyttö
29 € + työpistelisenssi
Työpisteissä e-paperi näyttää varaustilanteen ja mahdollistaa varaamisen QR-koodin kautta. QR-koodista voi tehdä myös vikailmoituksen
Läsnäoloanturi
alk. 60 € + työpistelisenssi
Anturi laskee käyttöasteen, visualisoi ad hoc-työpisteiden reaaliaikaisen varaustilanteen ja lisäksi vapauttaa etukäteen tehdyn varauksen automaattisesti, jos työpisteelle ei saavukaan kukaan.
QR-kooditarra
3,10 € / kpl
QR-kooditarran voi liimata työpisteelle, jolloin käyttäjä voi varata työpisteen tai vahvistaa etukäteen tehdyn varauksen skannaamalla koodin.
Taitori Parkkivaraus
3,10 €/kk/parkkipaikka
- Taitori mobiili- ja selainsovellus, Outlook Add-in, Teams Chatbot
- Outlook- tai Google -kalenteri-integraatio
- Parkkipaikoista kuvat, videot ja ominaisuudet
- Varausten tekeminen haulla, pohjakuvasta tai aikajanalta
- Muistutukset
- Check-in -toiminto
- Haamuvarausten karsinta
- Varauspelisäännöt ja käyttöoikeuksien rajaus tilakohtaisesti
- Analytiikka
- Kieliversiot: suomi, englanti ja ruotsi

Lisäksi
Parkkisensori
alk. 11 € / kk / laite
Parkki-
integraatio
104,50 € / kk
Taitori Kauppa
110 €/kk/lisenssi
Tarjoilutilaukset ja muut lisäpalvelut näppärästi tilavarauksen yhteydessä
- Taitori mobiili- ja selainsovellus, Outlook Add-in
- Tilausten tekeminen tilavarauksen yhteydessä tai ilman sekä noutona
- Myyntipisteestä kuvat, aukiolo- ja toimitusajat sekä toimitustavat
- Tuotteet tuoteryhmittäin
- Tuotteista kuvat, kuvaukset ja ainesosat
- Kieliversiot: suomi, englanti ja ruotsi

Lisäksi
Visma Pay
-verkkomaksupalvelu
Hinta provisiopohjainen
Integraatio tuo käyttäjille maksutapavaihtoehdoksi verkkomaksun.
Laskutus-
integraatio
100 €/ kk
Maksullisten resurssien laskuttamisen helpottamiseksi Taitorin valikoimasta löytyy valmiita integraatioita yleisimpiin asiakkaidemme käyttämiin laskutusjärjestelmiin.
Taitori Vierailijahallinta
alk. 160€/kk*
Taitori Vierailijahallinta on organisaatioille ja toimitiloja tarjoaville yrityksille suunnattu palvelu parhaan mahdollisen vierailijakokemuksen varmistamiseksi. Palvelun avulla yritys saa tiedon, keitä henkilöitä toimitiloissa liikkuu ja asioi. Vierailijahallinta tukee aulahenkilökuntaa työssään ja sujuvoittaa vierailijan ja tapaamisen järjestäjän välistä kohtaamista.
*Hinta sisältää vierailijahallintaohjelmiston sekä brändäyksen.

Lisäksi
Vierailijahallintalaite
alk. 3200 € / laitekokoonpano
Vierailijahallintalaite, jolla vieras kirjautuu sisään (ja ulos) itsepalveluna. Laite on saatavilla lattia- tai pöytäjalalla tai tablettiversiona. Lisäksi laitteeseen voidaan liittää QR-koodinlukija, kamera sekä tulostin vierailijatarraa varten.
Vierailijakysely
100 € / kk
Kehitä vierailijakokemusta jatkuvalla vierailijakyselyllä! Toimitilassa asioineille vieraille voidaan lähettää vierailijakysely sähköpostitse tai tekstiviestillä. Lisenssi sisältää rajattoman määrän kyselykierroksia.
Taitori Infonäytöt
alk. 30 €/kk/näkymä*
Taitorin Infonäytöt -ohjelmisto vie kiinteistöjen, business parkkien ja toimistojen perinteisen ilmoitustaulun digitaaliseen maailmaan. Taitorin monipuolisella infonäyttöohjelmistolla opastat ihmiset oikeisiin paikkoihin ja jaat tehokkaasti tietoa työntekijöille tai asiakkaille.
*Hinta ei sisällä laitetta, mutta Taitorilta tilattavissa myös näyttöjä ja oheislaitteita näkymän toistoon.

Taitori Sense: Tilankäytön analyysi
alk. 20€/kk/mittauspiste
Kiinnostaako sinua, miten eri tilojanne todellisuudessa käytetään? Mietityttääkö, oletteko sopivan kokoisessa toimitilassa, vai onko teillä liikaa tai liian vähän tilaa? Tarvitsetko apua uusien toimitilojenne mitoituksessa ja suunnittelussa? Taitori Sense tilankäytön analyysi tarjoaa vastaukset näihin kysymyksiisi.
Hinta sisältää sensorin sekä pääsyn Taitori-järjestelmän raporttityökaluun.

Integraatiot ja lisäpalvelut
Taitorin valikoimaan kuuluu useita integraatioita ja lisäpalveluita, joilla palvelukokonaisuus viedään vielä harppaus pidemmälle ja maksimoidaan palvelusta saatava hyöty. Integraatioista ja lisäpalveluista löytyy sovelluksen lisäosia ja mm. käyttäjähallintaan, laskutukseen ja käyttöliittymien brändäykseen liittyviä tuotteita.
Brändäys
60 € / kk + avausmaksu
Brändäyspalvelulla Taitorin eri käyttöliittymät ja varausvahvistukset brändätään asiakkaan yrityksen ilmeen mukaisesti.
Kyselytyökalu
100 €/ kk
Taitorin kyselytyökalu on lisäpalvelu työympäristön ja toimitilojen kehityksen ja suunnittelun tueksi. Lisenssi sisältää rajattoman määrän kyselykierroksia.
Tiimitoiminnallisuus
100 €/ kk
Etä- ja hybridityömalliin siirtyminen on asettanut jokaiseen työyhteisöön uudenlaisia haasteita. Tiimitoiminnallisuus auttaa varmistamaan ihmisten väliset aidot kohtaamiset, jotka tukevat tuottavuutta sekä ylläpitävät työhyvinvointia.
Visma Pay -verkkomaksupalvelu
Hinta provisiopohjainen
Integraatio tuo käyttäjille maksutapavaihtoehdoksi verkkomaksun.
AD-integraatio
100 €/ kk
Käyttäjähallinnan helpottamiseksi tarjoamme lisäpalveluna AD-integraatiota, Kun käyttäjät tuodaan asiakkaan AD:sta Taitoriin automaattisesti, käyttäjähallinta helpottuu.
SSO (Single Sign On)
100 €/ kk
Single Sign On -menetelmällä käyttäjät voivat kirjautua Taitoriin käyttämällä omia organisaatiotunnuksiaan. Erillistä Taitorin salasanaa ei tällöin tarvita.
Laskutus-
integraatio
100 €/ kk
Maksullisten resurssien laskuttamisen helpottamiseksi Taitorin valikoimasta löytyy valmiita integraatioita yleisimpiin asiakkaidemme käyttämiin laskutusjärjestelmiin.