Taitori For Office

Hybridityötä ja tilanhallintaa työpaikoille ja toimistoihin

Taitori For Office

…on toimistoille ja työpaikoille suunniteltu tuoteperhe, jonka avulla yritys pysyy mukana hybridityön aikakaudelle ominaisissa toimitilojen, työympäristöjen sekä työkulttuurin muutoksissa.

Palvelupakettiin kuuluvat tilavaraus-, työpiste- ja parkkivarausjärjestelmä, aulanäytöt, ovenpielinäytöt, vierailijahallinta, tarjoilujen ja muiden palveluiden verkkokauppa sekä kokonaisvaltaiset smart office -ratkaisut. Palvelua käytät helposti Taitori -sovelluksella, joka toimii puhelimella, tietokoneen selaimessa sekä Outlookissa laajennuksena.

Ota yhteyttä!

 

Sisältää:

Ovenpielinäytöt Infonäytöt Työpistevaraus Tilavaraus Taitori Kauppa Vierailijahallinta Tiimitoiminnallisuus Hybridityö Tilankäytön analyysi Takaisin toimistoonParkkivaraus Taitori Kyselytyökalu

Työntekijät:

  • Työpistevaraukset
  • Neuvotteluhuoneiden varaus
  • Vierailijanhallinta
  • Parkkeerauksen hallinta
  • Smart Office -ratkaisut

Yhteistyökumppanit:

  • Työpistevaraukset
  • Neuvotteluhuoneiden varaus

Yritys:

  • Tehokkaampi
  • Ystävällisempi
  • Kauniimpi
  • Kivoja ihmisiä
  • Työympäristö

Sujuvampia työpäiviä

01

Taitori varaa työntekijälle automaattisesti työpisteen oman tiimin läheltä sekä parkkipaikan Taitori Tiimitoiminnallisuudella.

02

Työntekijä lähettää kokouskutsun ja saa samalla varattua tilan, tarjoilut ja lähetettyä vieraille saapumisohjeet Taitorin Outlook-laajennuksella.

03

Työntekijä saa ilmoituksen vieraan saapumisesta ja navigoi oikeaan neuvottelutilaan Taitorin infonäytön ja toimiston pohjakuvan avulla.

04

Neuvottelutilaan mentäessä työntekijä vahvistaa tilavarauksensa ovenpielinäytöltä ja voi myös päättää tilavarauksen, jos tapaaminen päättyykin aikaisemmin.

Referenssikohteita:

Millainen on sinun työpäiväkokemuksesi?

Työelämä on muuttunut merkittävästi, hybridityö on tullut jäädäkseen eikä vanhaan ole enää paluuta! Moni yritys pohtii juuri nyt, miten yrityksen työympäristöt ja toimitilat palvelevat hybridityön tekemistä.

Toimitamme kohteeseesi tilavaraus- ja työpistevarausjärjestelmät, aulanäytöt, ovenpielinäytöt, muut varausjärjestelmät, vierailijahallinnan sekä kokonaisvaltaiset smart office -ratkaisut.

Pyydä demo!

Varaa demo ja tutustu ratkaisuihimme käytännössä. Demossa pääset näkemään ja itse kokeilemaan älytoimistomme eri elementtejä:

Ovenpielinäytöt Infonäytöt Työpistevaraus Tilavaraus Tarjoilutilaus VierailijahallintaTilankäytön analyysi

Demo onnistuu myös etänä

Etädemossa käymme yhdessä läpi ratkaisumme ruudunjaon kautta ja samalla keskustelemme Smart Office tarpeistanne.

Täytä lomake ja otamme sinuun yhteyttä sopiaksemme demoajan.

Perttu Ahvenainen

Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi