Digitaalinen vierailijanhallinta auttaa parantamaan turvallisuutta seuraamalla, keitä henkilöitä toimitilassa liikkuu ja asioi. Taitorin palvelun lokilla ja raporteilla pidät kirjaa vierailijoiden käynnistä, mikä on hyödyllistä myös auditointia ja raportointia varten.
Brändätty tervetuloviesti sujuvoittaa vieraan paikalle saapumista ja ilmoittautumista. Voit viimeistellä viiden tähden kokemuksen automaattisella vierailijakyselyllä.
Taitorin Vierailijahallinta säästää kustannuksia vähentämällä manuaalisen työn tarvetta ja mahdollisesti vähentämällä turvallisuusriskien kustannuksia.
Taitori Vierailijahallinta integroituu saumattomasti Taitorin muiden palveluiden kanssa, mikä mahdollistaa tilavarausten, tarjoilutilausten ja vieraiden kutsumisen yhdeltä istumalta, ja että vieraat löytävät oikeaan paikaan infonäyttöjen avulla.
Vierailijahallinnan käyttöliittymät, vieraille lähetettävät kutsut saapumisohjeineen sekä järjestäjälle lähetettävät saapumisilmoitukset voidaan brändätä yrityksesi ilmeen mukaiseksi. Lisäksi sähköpostiviestin lähettäjänä voidaan käyttää yrityksesi omaa osoitetta.
Vierailijahallinnan palvelu- ja laitekokonaisuus on mahdollista muotoilla asiakkaan tarpeiden ja toivotun vierailijapolun mukaisesti kutsusta sekä saapumisohjeista kirjautumiseen ja uloskirjautumisesta vierailijakokemuskyselyyn asti.
Vierailijan ilmoittautumisen aikana voidaan kysyä tai hyväksyä sisältöä, esimerkiksi NDA, turvallisuusperehdytys tai vierailun syy.
Kehitä vierailijakokemusta jatkuvalla vierailijakyselyllä! Tällä lisäpalvelulla toimitilassa asioineille vieraille voidaan lähettää vierailijakysely sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Olennaiset tiedot ja QR-koodi sujuvan saapumisen ja ilmoittautumisen varmistamiseksi
Viestin lähetys automaattisesti tilavarauksen yhteydessä tai lisäämällä kalenterikutsun vastaanottajiin meeting@taitori.com
Ilmoittautuminen itsepalveluna QR-koodilla tai järjestäjähaulla
Aulapalvelu näkee saapuvat vieraat Taitorista, voi kirjata heidät sisään tai tulostaa vierailijakortteja etukäteen
Automaattinen ilmoitus vieraan saapumisesta järjestäjälle sähköpostilla ja SMS-viestillä
Turvallisuusperehdytys, kysely, NDA tai muu vieraalle näytettävä sisältö, kysely tai hyväksyntä
Rekisterinumeron syöttäminen parkki-integraatiota varten
Hissi-integraatio ohjaa oikeaan hissiin
Uloskirjautumislaite kirjaa vieraan ulos ja toivottaa hyvää päivänjatkoa
Automaattinen kysely tekstiviestillä vierailun jälkeen
Seuraa Taitorin tarjoamia vierailijaraportteja
Ominaisuudet | PREMIUMAlk. 299€/kk | COREAlk. 155€/kk | LITEAlk. 39,90€/kk |
---|---|---|---|
Käyttäjämäärä | Rajaton | Rajaton | 100 käyttäjää +lisäkäyttäjät 0,50€/käyttäjä/kk |
Toimitilojen määrä | 1 kohde + lisäkohteet alk. 299 €/kk | 1 kohde + lisäkohteet alk. 24,99 €/kk | 1 kohde + lisäkohteet alk. 24,99 €/kk |
Tervetuloviesti vierailijalle yrityksesi logolla ja saapumisohjeilla englanniksi, suomeksi ja ruotsiksi, lähetys helposti Outlook tai Google -kalenterista | Kyllä | Kyllä | Kyllä |
Selainpohjainen vastaanotto aulapalveluille (näkymä vierailijoihin, sisään- ja uloskirjaus, vierailijaraportit) | Kyllä | Kyllä | Kyllä |
Ilmoitus järjestäjälle vieraan saapumisesta | Kyllä + SMS 10 snt/kpl | Kyllä + SMS 10 snt/kpl | Kyllä + SMS 10 snt/kpl |
Ilmoittautuminen vierailijan omalla mobiililaitteella (tulossa) | Kyllä | Kyllä | Kyllä |
Single-sign on (SSO) ja/tai Active Directory (AD) -integraatio | Kyllä | Kyllä | |
Räätälöity HTML-pohja tervetuloviestille yrityksesi väreillä ja lähettäjän kustomointi | Kyllä | Kyllä | |
Vierailijan perehdytys tai NDA:n hyväksyttäminen | Kyllä Vastaanottolaitteella tai etukäteen mobiilisti | Kyllä Etukäteen mobiilisti | |
Vierailijakokemuskysely | Kyllä Räätälöity kysely | Kyllä Standardi kyselypohja | |
Projektipäällikkö, käyttöönoton tuki ja koulutus | Kyllä | Kyllä | |
1 kpl kosketusnäytöllinen vastaanottolaite brändätyllä käyttöliittymällä (lisälaitteet alk. 125 €/kk*) | Kyllä | ||
KONE Hissi-integraatio / Aimopark + Moovy parkki-integraatio | OPTIO | ||
Vierasparkkipaikat tai latauspaikat / Vierasneukkareiden varaus | OPTIO | OPTIO | OPTIO |
Jyväskylän Kankaan alueelle nousseen Kankaan Arkin tilahallintapalvelut pyörivät Taitori Oy:n toimittaman älytoimistoalustan varassa.
Kankaan Arkissa niin tilavaraukset kuten esimerkiksi myös catering -palveluiden tilaukset hoidetaan Taitorin toimittamalla tilavarausjärjestelmällä.
Helsinki-Vantaan lentokenttäalueella sijaitseva AVIA Real Estate Oy:n kehittämä Avia Club -konsepti tarjoaa joustavia toimitilaratkaisuja muuttuvan työelämän tarpeisiin. Joustotilojen ansiosta Avia Clubin asiakkaat voivat varautua hybridityön jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin nopeasti ja vaivattomasti. AVIA Real Estate Oy:n 170 000 neliön kokoisessa kiinteistöportfoliossa on Taitorin palveluiden piirissä kolme eri lokaatiota noin 600–700 neliön alueella sekä tilamääriä noin parinkymmenen tilan edestä. Taitorin toimittamien suurten aulanäyttöjen avulla käyttäjät voivat tarkastella 3D-pohjakuvan perusteella mm. kokousvarauksia ja joukkoliikenteen aikatauluja.
Viiden tähden kävijäkokemus otteluiden faneille, VIP-viraille ja konserttikävijöille.
Sote- ja hoiva-alan ratkaisuissa on erityisesti huomioitava tietoturva-asiat.
Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi
→ Varaa aika myynnin kalenterista