Digitaalinen vierailijanhallinta auttaa parantamaan turvallisuutta seuraamalla, keitä henkilöitä toimitilassa liikkuu ja asioi. Taitorin palvelun lokilla ja raporteilla pidät kirjaa vierailijoiden käynnistä, mikä on hyödyllistä myös auditointia ja raportointia varten.
Manuaalisen vierailijanhallinnan prosessi voi olla hidas ja vaivalloinen. Vierailijahallinta nopeuttaa vierailijoiden rekisteröintiä, mikä säästää henkilökunnan aikaa, ja antaa tilaa aidoille kohtaamisille.
Vaikka digitaalisen vierailijanhallintajärjestelmän hankinta ja käyttö vaativat alkuinvestointeja, pitkällä aikavälillä se säästää kustannuksia vähentämällä manuaalisen työn tarvetta ja mahdollisesti vähentämällä turvallisuusriskien kustannuksia.
Taitori Vierailijahallinta integroituu saumattomasti Taitorin muiden palveluiden kanssa, mikä mahdollistaa tilavarausten, tarjoilutilausten ja vieraiden kutsumisen yhdeltä istumalta, ja että vieraat löytävät oikeaan paikaan infonäyttöjen avulla.
Vierailijahallinnan käyttöliittymät, vieraille lähetettävät kutsut saapumisohjeineen sekä järjestäjälle lähetettävät saapumisilmoitukset voidaan brändätä yrityksesi ilmeen mukaiseksi. Lisäksi sähköpostiviestin lähettäjänä voidaan käyttää yrityksesi omaa osoitetta.
Vierailijahallinnan palvelu- ja laitekokonaisuus on mahdollista muotoilla asiakkaan tarpeiden ja toivotun vierailijapolun mukaisesti kutsusta sekä saapumisohjeista kirjautumiseen ja uloskirjautumisesta vierailijakokemuskyselyyn asti.
Kehitä vierailijakokemusta jatkuvalla vierailijakyselyllä! Tällä lisäpalvelulla toimitilassa asioineille vieraille voidaan lähettää vierailijakysely sähköpostitse tai tekstiviestillä.
Järjestäjä varaa tilan ja lähettää kutsut Taitorin sovelluksella tai Outlook Addinissa.
Kutsuun ja kalenterivaraukseen liitetään osallistujakoodi ja QR-koodi sekä saapumisohjeet.
Koodi syötetään lukijalaitteelle ja vierailijakortti tulostuu. Järjestäjä saa ilmoituksen vieraan saapumisesta sähköpostilla ja SMS-viestillä.
Vieras kirjautuu ulos näyttämällä vierailijatarran QR-koodia lukijassa, aula merkitsee vieraan poistuneeksi sovelluksen kautta tai uloskirjaus tehdään järjestelmässä automaattisesti.
Vieras saapuu paikalle ja valitsee laitteen hakutoiminnolla järjestäjän sekä kirjaa nimensä ja yrityksensä.
Vierailijakortti tulostuu.
Järjestäjälle lähetetään ilmoitus vieraan saapumisesta sähköpostilla ja SMS-viestillä.
Vieras kirjautuu ulos näyttämällä vierailijatarran QR-koodia lukijassa, aula merkitsee vieraan poistuneeksi sovelluksen kautta tai uloskirjaus tehdään järjestelmässä automaattisesti.
Jyväskylän Kankaan alueelle nousseen Kankaan Arkin tilahallintapalvelut pyörivät Taitori Oy:n toimittaman älytoimistoalustan varassa.
Kankaan Arkissa niin tilavaraukset kuten esimerkiksi myös catering -palveluiden tilaukset hoidetaan Taitorin toimittamalla tilavarausjärjestelmällä.
Helsinki-Vantaan lentokenttäalueella sijaitseva AVIA Real Estate Oy:n kehittämä Avia Club -konsepti tarjoaa joustavia toimitilaratkaisuja muuttuvan työelämän tarpeisiin. Joustotilojen ansiosta Avia Clubin asiakkaat voivat varautua hybridityön jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin nopeasti ja vaivattomasti. AVIA Real Estate Oy:n 170 000 neliön kokoisessa kiinteistöportfoliossa on Taitorin palveluiden piirissä kolme eri lokaatiota noin 600–700 neliön alueella sekä tilamääriä noin parinkymmenen tilan edestä. Taitorin toimittamien suurten aulanäyttöjen avulla käyttäjät voivat tarkastella 3D-pohjakuvan perusteella mm. kokousvarauksia ja joukkoliikenteen aikatauluja.
Viiden tähden kävijäkokemus otteluiden faneille, VIP-viraille ja konserttikävijöille.
Sote- ja hoiva-alan ratkaisuissa on erityisesti huomioitava tietoturva-asiat.
Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi
→ Varaa aika Pertun kalenterista