Taitori Vierailijahallinta

Turvallisuuden kannalta on tärkeä tietää, ketä toimitiloissa liikkuu ja mihin aikaan. Voit myös toivottaa vieraasi lämpimästi tervetulleeksi brändätyn vierailijalaitteen avulla.

Viiden tähden vierailijakokemus

Taitori Vierailijahallinta on organisaatioille ja toimitiloja tarjoaville yrityksille suunnattu palvelu parhaan mahdollisen vierailijakokemuksen varmistamiseksi. Vierailijahallinta tukee aulahenkilökuntaa työssään ja sujuvoittaa vierailijan ja tapaamisen järjestäjän välistä kohtaamista.

Katso hinnoittelu

Digitaalinen vierailijahallinta kannattaa

Turvallisuus

Digitaalinen vierailijanhallinta auttaa parantamaan turvallisuutta seuraamalla, keitä henkilöitä toimitilassa liikkuu ja asioi. Taitorin palvelun lokilla ja raporteilla pidät kirjaa vierailijoiden käynnistä, mikä on hyödyllistä myös auditointia ja raportointia varten.

Tukee henkilökuntaa työssään

Manuaalisen vierailijanhallinnan prosessi voi olla hidas ja vaivalloinen. Vierailijahallinta nopeuttaa vierailijoiden rekisteröintiä, mikä säästää henkilökunnan aikaa, ja antaa tilaa aidoille kohtaamisille.

Kustannussäästöt

Vaikka digitaalisen vierailijanhallintajärjestelmän hankinta ja käyttö vaativat alkuinvestointeja, pitkällä aikavälillä se säästää kustannuksia vähentämällä manuaalisen työn tarvetta ja mahdollisesti vähentämällä turvallisuusriskien kustannuksia.

Osa saumatonta palvelukokonaisuutta

Taitori Vierailijahallinta integroituu saumattomasti Taitorin muiden palveluiden kanssa, mikä mahdollistaa tilavarausten, tarjoilutilausten ja vieraiden kutsumisen yhdeltä istumalta, ja että vieraat löytävät oikeaan paikaan infonäyttöjen avulla.

Yhtenäinen yrityksesi ilmeen kanssa

Vierailijahallinnan käyttöliittymät, vieraille lähetettävät kutsut saapumisohjeineen sekä järjestäjälle lähetettävät saapumisilmoitukset voidaan brändätä yrityksesi ilmeen mukaiseksi. Lisäksi sähköpostiviestin lähettäjänä voidaan käyttää yrityksesi omaa osoitetta.

Räätälöity yrityksesi tarpeisiin

Vierailijahallinnan palvelu- ja laitekokonaisuus on mahdollista muotoilla asiakkaan tarpeiden ja toivotun vierailijapolun mukaisesti kutsusta sekä saapumisohjeista kirjautumiseen ja uloskirjautumisesta vierailijakokemuskyselyyn asti.

Mittaa vierailijakokemusta automaattisella kyselyllä

Kehitä vierailijakokemusta jatkuvalla vierailijakyselyllä! Tällä lisäpalvelulla toimitilassa asioineille vieraille voidaan lähettää vierailijakysely sähköpostitse tai tekstiviestillä.

Vierailijan polku 1

Vieras ilmoittautuu kutsulla

01

Järjestäjä varaa tilan ja lähettää kutsut Taitorin sovelluksella tai Outlook Addinissa.

02

Kutsuun ja kalenterivaraukseen liitetään osallistujakoodi ja QR-koodi sekä saapumisohjeet.

03

Koodi syötetään lukijalaitteelle ja vierailijakortti tulostuu. Järjestäjä saa ilmoituksen vieraan saapumisesta sähköpostilla ja SMS-viestillä.

04

Vieras kirjautuu ulos näyttämällä vierailijatarran QR-koodia lukijassa, aula merkitsee vieraan poistuneeksi sovelluksen kautta tai uloskirjaus tehdään järjestelmässä automaattisesti.

Vierailijan polku 2

Ilman etukäteen lähetettyä kutsua

01

Vieras saapuu paikalle ja valitsee laitteen hakutoiminnolla järjestäjän sekä kirjaa nimensä ja yrityksensä.

02

Vierailijakortti tulostuu.

03

Järjestäjälle lähetetään ilmoitus vieraan saapumisesta sähköpostilla ja SMS-viestillä.

04

Vieras kirjautuu ulos näyttämällä vierailijatarran QR-koodia lukijassa, aula merkitsee vieraan poistuneeksi sovelluksen kautta tai uloskirjaus tehdään järjestelmässä automaattisesti.

Referenssit

Kankaan Arkki luottaa Taitorin Vierailijahallintaan

Jyväskylän Kankaan alueelle nousseen Kankaan Arkin tilahallintapalvelut pyörivät Taitori Oy:n toimittaman älytoimistoalustan varassa.

Kankaan Arkissa niin tilavaraukset kuten esimerkiksi myös catering -palveluiden tilaukset hoidetaan Taitorin toimittamalla tilavarausjärjestelmällä.

Lue lisää casesta!

CASE: Avia Real Estate Oy

Helsinki-Vantaan lentokenttäalueella sijaitseva AVIA Real Estate Oy:n kehittämä Avia Club -konsepti tarjoaa joustavia toimitilaratkaisuja muuttuvan työelämän tarpeisiin. Joustotilojen ansiosta Avia Clubin asiakkaat voivat varautua hybridityön jatkuvasti muuttuviin tarpeisiin nopeasti ja vaivattomasti. AVIA Real Estate Oy:n 170 000 neliön kokoisessa kiinteistöportfoliossa on Taitorin palveluiden piirissä kolme eri lokaatiota noin 600–700 neliön alueella sekä tilamääriä noin parinkymmenen tilan edestä. Taitorin toimittamien suurten aulanäyttöjen avulla käyttäjät voivat tarkastella 3D-pohjakuvan perusteella mm. kokousvarauksia ja joukkoliikenteen aikatauluja.

Lue lisää Taitorin ja Avia Real Estaten yhteistyöstä.

Taitorin palvelut:

Taitori For Office

Hybridityötä ja tilanhallintaa työpaikoille ja toimistoihin.

Lue lisää!

Taitori For Arena

Viiden tähden kävijäkokemus otteluiden faneille, VIP-viraille ja konserttikävijöille.

Lue lisää!

Taitori For Business Park

Tilanvaraus, vierailijanhallinta, aula- ja ovenpielinäytöt…

Lue lisää!

Taitori For Healthcare

Sote- ja hoiva-alan ratkaisuissa on erityisesti huomioitava tietoturva-asiat.

Lue lisää!

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti!

Perttu Ahvenainen

Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi
→ Varaa aika Pertun kalenterista