Kumppani ja asiakas
Ricoh on toimisto- ja tuotantotulostusratkaisuihin, asiakirjahallintaan sekä viestintäpalveluihin erikoistunut maailmanlaajuinen teknologiayritys. Ricoh on mullistanut ihmisten työskentelytapoja jo yli 80 vuoden ajan ja tarjoaa asiakkailleen älykkäitä ratkaisuja, joilla helpotetaan arkisia rutiineja.
Yhteistyössä
“Ricohilla on pitkä ja maineikas innovaatiohistoria – aina maailman ensimmäisestä nopeasta toimistofaksilaitteesta nykyaikaisten työtapojen ja teknologian kehittämiseen. Siitä syystä olemme todella tyytyväisiä, että Ricoh on valinnut ratkaisumme osaksi heidän valikoimaansa”, kertoo Taitorin Perttu Ahvenainen.
Moderni kumppani
”Etsimme joustavaa ja modernia kumppania asiakasprojektiemme tilavarausratkaisuihin, kun keskustelut Taitorin kanssa alkoivat. Samaan aikaan itsellämme oli menossa toimitilojen modernisointiprojekti ja otimme käyttöön Taitorin tilavarausjärjestelmät. Käyttöönotto on ollut nopeaa ja helppoa”, toteaa Ricoh Finland Oy:n Business Manager Joni Reitamo.
Ricoh
- Varattavia neukkareita: 6
- Ovenpielinäyttöjä: 4
- Infonäyttöjä: 1
- Käyttäjiä: 70
Yhteistyö Taitorin kanssa on monipuolista. Ricoh on ottanut käyttöönsä Taitorin tilavarausratkaisun, sekä he ovat yksi Taitorin jälleenmyyjistä. Ricohilla on käytössä varausnapit, infonäyttö sekä O365-integroitu Outlook Addin, jonka avulla tilavarauksen voi tehdä suoraan omasta Outlook -kalenterista. Kyvykäs kumppani, jolla on vahva AV-alan osaaminen, on meille täydellinen jälleenmyyjä. Ricohin kanssa toimiminen on Suomessa osoitus siitä, että markkina jossa toimimme on kypsä digitalisoitumaan. Paperiset kalenterit poistuivat pöydiltä ja nyt post-it lapuilla varattavat tilat ovat historiaa.