
Pelicansin turkoosi hehkui uusilla näytöillä ISKU-Areenan VIPissä
Taitori kutsui asiakkaita ja yhteistyökumppaneita seuraamaan Pelicans –SAIPA -peliä Lahden ISKU-areenalle. Tavoitteena oli viettää yhteistä aikaa nautinnollisen aitiokokemuksen merkeissä ja samalla tutustua siihen, kuinka Taitori for Arena -sovelluksen avulla kävijäkokemus saadaan uudelle tasolle.
Sovelluksen mahdollistaman sujuvan etukäteissuunnittelun avulla kutsuvieraat saivat halutessaan auton VIP-parkkiin ja vierailijahallinta tapahtui QR-koodilla sisään aitioon.
Niin urheiluareenoilla kuin toimitiloissakin päästään nykyisin nauttimaan Taitorin toimittamista ProDVX:n ovenpieli- ja infonäytöistä, joiden ledreunus on personoitavissa joukkueen tai yrityksen brändiväreihin. Myös näytönsäästäjätilaan voi valita omavalintaisen kuvan. Taitori haluaakin vahvistaa yhteistyötä suositun näyttötoimittajan kanssa, ja solmi partnerisopimuksen hollantilaisen ProDVX:n kanssa.
Myös Pelicansin toimitusjohtaja Lauri Pöyhönen kävi tervehtimässä kutsuvieraita ja Taitorin edustajia turkoosiksi brändätyssä ympäristössä.
Ottelukävijöiden keskiostosta voidaan nostaa digitalisoimalla varaus- ja myyntipalvelut
Taitori for Arena -sovellusta on pilotoitu jo jääkiekkoseura Jukureilla ja nyt Pelicans liittyi edelläkävijäseuraksi toisen vaiheen pilotissa, jossa digitalisoitiin asiakaspolun eri vaiheita. Perinteisesti varattavista aitioista on jääkiekkoseuran kotisivuilla tiedot, joiden perusteella varaukset on tehty puhelimitse tai sähköpostilla. Taitori for Arenan avulla myyntipalvelu voidaan digitalisoida ja aitioiden varaustilanne on reaaliaikaisesti selvillä. Aitioiden kutsuvieraista jää kävijädataa, kuten myös yritysten kausikorteista, joilla on usein monia eri käyttäjiä. Aitioiden lisäksi fanituotteet, tarjoilut ja lisäpalvelut hoituvat sovelluksen kautta.
Kaikki osallistuneet palautekyselyn mukaan tyytyväisiä VIP-kokemukseen
Myös vierailijahallinta hoituu kätevästi Taitori for Arena -sovelluksen avulla, ja tämä kiinnosti myös Taitorin kutsuvieraita. Se mahdollistaa ottelukokemuksen alun jo ennen tapahtumaa, sen aikana ja jälkeen. Sovellus auttaa kutsuvaiheesta lähtien ja varmistaa esimerkiksi sen, että tarjoilut ja fanituotteet on muistettu tilata, allergiat ja pysäköintitarpeet on huomioitu. Tieto osallistuneista jää seuran rekisteriin jatkomyyntiä ja palautteen keräämistä ajatellen.
VIP-illan järjestäjiä voisivat kiinnostaa lisäpalvelut, joita voisivat olla esimerkiksi valokuvaaja ja lyhyt videokooste peli-illasta tai kokemuksen järjestäminen siten, että pakettiin kuuluisi aitiotilan lisäksi myös lisämaksullinen valmis ryhmä alueen päättäjiä.
Lisäksi usein ottelun VIP-isäntä järjestää tulosveikkauksen illan ottelutuloksesta. Vierailijahallinnan avulla tulosveikkaus on mahdollista sisällyttää jo brändättyyn kutsuun. Tällä kertaa tulosveikkauksen oikea rivi oli 4-3. Pelicans johti ottelua kahdesti, mutta SaiPa onnistui nousemaan tasoihin ja lopulta voittamaan ottelun. Vaikuttipa sitten itse jännittävä peli, tarjoilut, muut palvelut tai vieraiden seura, mutta osallistuneet arvioivat palautekyselyssä tyytyväisyyden VIP-kokemukseen 5/5.
Taitori kiittää Pelicansia mahtavasta pilotointimahdollisuudesta.