Tee vaikutus jo aulassa – Taitori Vierailijahallinta

Oletko koskaan ajatellut, kuinka suuri vaikutus vierailijakokemuksella on yrityksesi imagoon ja toimintaan? Taitorin Vierailijahallinta-palvelu tarjoaa innovatiivisen ja kokonaisvaltaisen ratkaisun, joka tekee vierailijoiden hallinnasta sujuvaa ja ammattimaista niin pienissä kuin suurissa organisaatioissa.

Taitoria hyödyntää jo yli 3000 organisaatiota eri puolilla maailmaa. Käyttäjäkokemus on huikeat 4,4/5, mikä kertoo palvelun laadusta ja asiakastyytyväisyydestä.

Uutuutena Outlookiin yhdistettävissä oleva Vierailijahallinnan kevytversio

Taitoria on mahdollista käyttää myös vain Outlookin Smart Office-lisäosana. Osa yrityksistä varaa tilat ja tarjoilut mieluiten Outlookin kautta, ja tähän ei tarvitse tulla muutosta. Tällöin vain myös vieraat lisätään tilavaraukselle sähköpostiosoitteella, ja he siirtyvät automaattisesti Taitorin vierailijahallintaan.

Vierailijoiden asiakaskokemus paranee, kun he saavat kutsun yhteydessä standardoidun ja yrityksen ilmeen mukaisesti brändätyn kutsun, johon voidaan lisätä saapumis- ja ilmoittautumisohjeet sekä muuta vierailijakokemusta parantavaa tietoa.

Vierailijalle luodaan personoitu osallistuja- ja QR-koodi ja saapuessaan vieras syöttää osallistujakoodinsa tai näyttää QR-koodin vierailijalaitteessa. Ilmoittautumisen jälkeen vierailijalle tulostetaan vierailijatarra. Järjestäjälle puolestaan lähetetään automaattisesti ilmoitus vieraan saapumisesta sähköpostitse ja tekstiviestitse. Vieras kirjautuu ulos näyttämällä vierailijatarran QR-koodia uudelleen vierailijalaitteessa.

Taitori vastasi asiakkaiden toiveisiin – NDA ja turvallisuusperehdytys nyt osana sisäänkirjautumista

Taitorin vierailijahallinnan laajempi versio on parantunut entisestään. Yrityksillä on kasvavassa määrin erilaisia sisältöjä, joita heidän tarvitsee näyttää ja hyväksyttää vierailla. Kyseessä voi olla turvallisuusperehdytys, erityisohjeistuksia tai NDA. ”Kaikki nämä saadaan nyt saumattomasti osaksi prosessia”, kertoo myynti- ja asiakkuusjohtaja Perttu Ahvenainen.

Taitorin Vierailijahallinta tukee monipuolisesti erilaisia vierailijapolkuja, olipa kyseessä ennakkoon kutsuttu vierailija, ilman kutsua saapuva vieras tai aulapalvelun kautta kirjautuva henkilö. Järjestelmän joustavuus ja räätälöitävyys takaavat, että jokainen vieras saa henkilökohtaisen ja sujuvan kokemuksen. ”Vierailu alkaa huomattavasti paremmissa merkeissä, kun esimerkiksi pysäköintiin on saatu ennakolta ohjeet, ja vieras kokee olevansa odotettu ja huomioitu jo ennen rakennukseen saapumista”, Ahvenainen täsmentää.

Helppokäyttöiset työkalut ja integroinnit

Taitorin selainpohjainen ohjelmisto ja mobiilisovellus ovat yhteensopivia eri käyttöympäristöjen kanssa, ja ne tarjoavat laajan valikoiman lisäpalveluita ja integrointeja, kuten aiemmin mainitun Outlook-lisäosan ja tulevaisuudessa myös Teams-sovelluksen. Selainpohjainen käyttöliittymä mahdollistaa brändätyt saapumisohjeet, automaattiset ilmoitukset ja turvallisuusperehdytykset sekä muut vierailijalle tärkeät tiedot. Palveluun on mahdollista integroida lisäosina esimerkiksi parkkivaraus- tai hissi-integraatio tai vaikkapa vierailijapalautekysely, jonka avulla vierailijakokemusta parannetaan entisestään.

Miksi valita Taitori Vierailijahallinta?

Taitori Vierailijahallinta tarjoaa saumattoman ja ammattimaisen ratkaisun vierailijakokemuksen hallintaan, ja se on suunniteltu vastaamaan modernin organisaation tarpeisiin. Sen käyttäjäystävälliset työkalut, monipuoliset toiminnot ja korkea asiakastyytyväisyys tekevät siitä markkinoiden johtavan valinnan.
Tee vaikutus vierailijoihisi jo tänään ja varmista, että jokainen vierailu yrityksessäsi on sujuva, turvallinen ja miellyttävä kokemus.

Kohti viiden tähden vierailijakokemusta tästä .

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti!

Perttu Ahvenainen

Myynti- ja markkinointijohtaja
+358 40 504 5871
perttu.ahvenainen@taitori.fi
→ Varaa aika myynnin kalenterista

Evästeasetukset

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä parhaan mahdollisen käyttökokemuksen tarjoamiseksi. Evästeet tallennetaan selaimeesi ja ne auttavat meitä tunnistamaan sinut, kun palaat sivustolle. Ne myös auttavat tiimiämme ymmärtämään, mitkä verkkosivuston osat ovat sinulle mielenkiintoisia ja hyödyllisiä.